Just that things got so compliqué.

hellu!
vi fick sluta efter Hk'n idag :O
vilket var halv 2, och dom som inte hade hk fick sluta 11,40, sjukt skönt ;>
fick veta resultatet av provet också, vart G.. vad hade jag väntat mig?
och vad vare jag sa?
meningslöst.
efter skolan for jag dirr till stallet och passade på att rida medans solen sken,
och de var alldeles underbart väder :D
gick förövrigt väldigt bra, och jag fick rensa huvudet litegrann,
och har kommit på att jag måste ta itu med vissa saker.
imorgon äre iaf tisdag, och vi går bara till halv 12 ;)
de är nå grejs, ja jag orkar inte förklara, och då vare tänkt att vi skulle fara till
lasergame med klassen åallt (y)
och alex hade sagt att de bara skulle kosta 2000, men jag fick höra sen att de skulle kosta runt 6000 :O:O
tamefan tredubbla priset.
så jag ringde till annika och berätta, och hon fick typ chocken ;p
och på henne lät de som att hon inte tyckte vi skulle göra de, utan avvakta
så jag skulle prata med alex och säga att han inte skulle boka så skulle vi se imorgon bitti osvosv;>
de är fan inte värt de längre, då har vi inte kvar nå pengar alls till nå annat, nejtack.
fastän lasergame är jävulskt roligt, så äre fan inte värt de längre ;p
tkr jag.
senare ikv eller om en timma ungefär så ska jag på 4h möte,
får väl se hure blir ;>

pusssen *

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0