Kärleken den tänker jag på, varje minut.

hellu, trött julia som sitter här nu ;>
somna ändå typ halv 12 igår, alltid ngt :D
nu på morgonen har jag iaf engelska nationella, och jag ska få vara i en specgrupp
där får man mer tid osvosv :) så nu på morgonen har jag först läsförståelse i 80(+30)minuter,
sen efter de har jag typ lunch, och sen äre hörförståelse i 55 (+30)minuter..
jag tror de är så, eller så äre tvärtom..
iaf på hörförståelsen så får jag lyssna på hajna gubben som ställer frågorna två gånger,
egentligen får man bara lyssna en gång, men ja.. de är nog rätt bra att vara i den dära gruppen
ändå! ;D
jag hoppas jag iaf klarar de :)
sen har vi lektioner efter de, men vi blir ju klara senare än dom andra, så jag vet inte hur mkt
det är kvar av dagen efter de ;b hähä.
efter skolan blire iaf stallet dirr, rida och göra klart allting, sen hem och duscha och fixa, sen
ska jag vara med soofia:D var tänkt att vi skulle till svensbyn, men jag vet it hure blir, martin
var tydligen inte så pigg :(
vi får se vad som händer!
nu måste jag iaf gå.

pusss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0