Look in the mirror and keep on shining.

hellu ! ;>
de blev inte så mkt skrivande igår, hade helt enkelt inte tid !
vi hade ju np på morgonen, de var inte ens kul..
jag tror helt seriöst it att jag kommer klara de.. 
iaf inte läsförståelsen, jag gissa på mer än hälften av alla frågor ;s
usch, jag vill inte ha tillbaka provet.
efter skolan for jag dirr till stallet, red åja, allt dedär.
sen hem duscha, och sen kom sofia hit =) jag pysslade med hennes hår innan vi gick till
statoil för att köpa godis osv, sen kom daff, ludde, sandy, weeman, max och jontah åsså var
vi med dom tills jag fick typ jävlat damp för att dom aldrig for hem.. fyfan, va dom skratta åt mig, och tro mig jag blev inte gladare för de..
vi hyrde film också, saw 5, fast den var ändå inte så läskig tyckte jag ;>
äcklig, men inte läskig ;p
sen när jag äntligen fick iväg hela patrasket så spelade vi kort osvosv, jag vann över henne i stress ;O överasskande ;)
sen så gick vi typ mktmkt energi, så då gick vi ut på en promenad, och de slutade i sandys fiskestuga ;)
haha.
så då var vi där ett tag sen började vi vandra hemmåt och pratade om både de ena och de andra.
åsså när vi kom hem spelade vi ännu mer kort typ? =)
sen somna vi runt 4, och vakna 10, åsså har vi hunnit gå till statoil och köpa mer godis, hah
gottegrisar for real.
och nu for hon hem för ett tag sen, och jag ska börja fara till stallet och göra klart allting där,
sen vet jag inte vad som händer ikv, hade tänkt fara till -30 i lule med olle och felix,
men de kosta tydligen 200:- och då känndes de onödigt :p kan spara dom pengarna (a)
förlåt. haha
så jag får se, är ju goode trött så blir nog bara tv osv. får helt enkelt se vad som hittas på.
bilder kommer senare..

p u s s s

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0