men jag föll för dig, och du förtjänade en nominering för rollen du spelade.

godkväll.
ja, då var kvällen slut, och det blev mycket so skrivande kan jag lova ;>
dock är jag klar med alla punkter vi skulle skriva om, då ska jag bara
skriva en kommentar och skit till alla också..
sen har jag en karta kvar, och lite bilder.. och ja, säkert nå mer. de skulle
väl inte förvåna mig nå ens.
ett tag så kom ludde, sandy och daff också, de behövdes :d
ett break i pluggandet helt klart ;p
tevligt trevligt, vi prata lite bal och sen gick vi en sväng till statoil,
och sen hem och låg och såg på tv, big brother ;) haha.
trevligt trevligt.
och klockan 00,00 hoppa alla tre på ludde och gratta han, för han fyller år idag :D
så då vart de kramkalas ;p

haha.
annars hare bara svammlats på somvanligt åallt ;p hehu.
hade planer på att fara till stan imorgon typ, men vafan, de ger inget..
jag har ändå inga pengar, och då blir jag bara arg om jag hittar nå åsså kan jag inte köpa de -.-
så de får vänta ! ;>
så de blir nog att sova ut, sen fara och göra bort stallet i lugn och ro, sen skriva so ;p
tråkig lördag as hell, men ja, sånna måste också finnas antar jag ;>
kanske hittar på nå kul på kvällne om jag ork vill säga ;p
haha. lata jag (a)
nu ska jag gå upp och städa mitt rum, de är lika fint som alltid när dom har varit här ;>
sen ska jag ta bort sminket och borsta tänderna, sen krypa ner i sängen :D:D
mys,

sovgott folket.
p u s s s  s


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0