min tacksamhet tar större plats än hjärtat i mig.

goddag ;>
just nu äre en trött julia uti tangentbordet,
och jag fryser som en gris.
iaf, så tror jag att jag nästan frös ihjäl på näsvik idag,
men jag klarade mig och det gick riktigt bra för jossan och lilla H ! :)
och några bilder blev det nog allt också .
sen vare ju tänkt att jag skulle rida busen för jossan, men hon ville hem och käka,
så vi stuntade i de, och vi for ut själva ;>
men före de så var mammas kompis inga-britt förbi och tog kort på oss,
hon gick tydligen en fotokurs, och då behövde hon en fotomodell osvosv.
så då ställde vi upp på de, och jag hoppas att det blev nå fina kort! :)
dock blire ingen bio ikv, de gick inga roliga filmer, så då tänkte vi fara till svensbyn
och se film hos martin, men då  ändrade vi igen och nu ska vi fara och se film hos sofia ! :)
så jag ska vara där kring typ 6, så ja :)
så nu ork ja it sitta här nå mer .
pussss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0