People will be people always

hallå ! :)
nyss urkommen från duschen, och jag fick se hur min navel egentligen ser ut,
jag såg aldrig de igår typ :p eller jag såg kanske lite, men jag blev snurrig, och
blunda igen, så nyss fick jag se de på riktigt, he vart ju niiice ! (y) ;)
bra de då, de var ju inte billigt preecis.
ska alldeles strax fara till jossan, vi ska ju som sagt baka pinnbröd å ha oss :)
sen när jag kommer hem äre bara att packa, och sen sova såmåningom antar jag ;>
har ju dock en liiiten sovmorgon imorgon ;) våran buss går inte förns halv 10, så vi
skulle vara på skolan 20 över 9, och jamena man ska ju inte precis fixa sig,
så att sova till halv 9-9 är ju inte helt fel, neeej :D

haha, föressten så har jag nog glömt bort att säga att vi pynta antes skåp idag (chicken),
han frågar alltid oss tjejer typ; haru mens?..
ja hur omogen som hellst, iaf så hitta vi ett sånt hära kit i johannas skåp som vi hade fått
en gång i tiden av håkan, så då tog vi den och sätta upp alla bindor och tamponger på skåpet,
sen så tog frida och jossan en röd penna och rita på dom ;););)
hahaha. fyfan va kul de va :D
till och med lärarna skrattade ;)
bild nedan...

nåja, de var de typ,
nu väntar jag bara på att jossan ska ringa så dom kan komma och hämta mig (a)
haha. snålåkarN.
jaja,

pusss
9a HAR HUMOR! :D

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0