Skitsnack, lögner, svek & hat, det är Piteås vardagsprat.

amen hey !
har just suttit och skrivit so, börjar kännas som om de är de enda jag gör ;>
ska strax gå upp och fixa med lite grejjor ;p
sen blire jävlat sängen, tror inte riktigt jag kommer kunna somna dock -.-
känner mig alldeles för pigg för de.
imorgon ska 9orna iaf iväg till christinaskolan och kolla på nån jävla dansföreställning ;p
givande? njaaaae!
om jag har riktigt tur så kanske vi missar idrotten (Y) ist äre ju lätt värt de :p hehu.
idrott suger.

frida lova mig just att hon ska börja blogga mer ;);) I LIKE IT !!! 

tillbaka till ämnet,
har föressten glömt bort att säga att imorgon kl 18,00 på hårstudion i stan
ska jag göra hål i naveln :O inser ni?

fyfan, jag kommer spy tre ggr om, och dom som känner mig vet att jag HATAR
att spy -.-
fyfan, jag är typ nervös ;p haha, chicken ! nej inte chicken, då börjar jag tänka på ante,
fegis skulle jag vilja säga ! :)
nej, nu ska jag gå och platta håret och leta nå kläder, och sen borsta tänderna, och
sen sova ;)

puss på er.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0