små ting påverkar små hjärnor.

go´kväll !
kvällen blev rätt road iaf :)
fick besök av, ja jag behöver nog inte säga vilka tre de var som kom ;)
häh.
iaf, så gick vi till statoil ett tag, och då kom jontha, bobby och en till
som jag just för tillfället inte kommer ihåg namnet på (a) hahaha.
vi satt där ett tag och allmänt bara tönta oss ;p
sen började vi gå hem, och ludde putta ner mig i snön, så jag frös jätte
mkt när jag gick hem :( hehu. haha ;p
bobby och den dära andra for iaf hem, men dom tre musketörerna och jontha
följde mig hem :) trevligttrevligt.
satt och prata och hade allmänt kul, jag gjorde bort mig totalt, men de tänker
jag inte tala om hur.. :$
hahahaha.
sen hade jontha tänkt ta min stooora dosa :O
de blev typ krig.
men jag fick tillbaka den iaf, men han sa att han skulle komma och ta den när
jag sov :( men de tror jag inte att han gör :)
åsså for dom för ungefär lite mindre än en timma sen,
och nu har jag suttit här och svammlat lite med martin på msn,
och ska snart dra vidare till sängen osv !
måste fan upp kl 9 :O
jobbigt läge fröken lundkvist !
haha.
vi hörs.
pusss

Kommentarer
Postat av: Frida

Q!!!!!!!!

2009-03-03 @ 10:22:23
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0