So don’t even try telling me goodbye.

godkväll,
jag har nästan just blivit av med mina småvänner :)
jag vart lite arg i slutet, alltså helt seriöst, ni anar inte hur mitt rum ser ut :O
det har aldrig förr sett ut såhär.
sandy tog min kortlek och slängde ut kort efter kort på golvet, sen alla mina pennor,
sen var dom i min garderob och skulle testa kläder,
bild nedan.
och myyyycke kläder åkte på golvet, dom kasta godis på varandra, ja behöver jag säga nå
mer om hur de ser ut i mitt rum? -.-

och sen börja sandy ruffsa till mitt hår och kom på att han skulle ha gelé i de, och de kunde väl

gå an, men innan allt var klart så var de hårinpackning, hårspray, vax, och ett serum som jag har...........

tro mig, jag hade INTE mysigt hår, så jag hunnit duscha håret nu också igen. suck ;)


mår dåligt över sofia också, jag tycker så sjuukt mkt synd om henne..

men jag vet att du är jätte stark som person, och jag vet att du kommer klara de här.

och tro mig, jag finns här för dig dygnet runt, tveka aldrig !! :))

de var nog de..
jag tror jag måste börja vandra uppåt mot mitt otroligt fina rum..
ser inte fram emot de ;)
tihi.
nae, sov gott på er !
pusss

stiligt pojkar ;>


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0