Take me to heaven now, Im done on the ground.

hey.
kom just hem från jossan, och håller typ på att dö.
helt seriöst, livet suger just förtillfället.
och de ska ni veta, de suger .
känner inte för så mkt egentligen, borda hitta på nå kul,
men har ingen fantasi att hitta på vad jag ska hitta på..
ska typ sitta och leka emooo, leka med mig? ;>

en positiv grej är att jag fick reda på att jag klara dom två första delarna på engelska nationella idag (y)
+ att jag fick G på en uppsatts.
G i engelska, here I come !?

torsdag imorgon, känns segt uta bara fan, de är en av dom jobbigaste dagarna på hela veckan,
och jag borda egentligen gå och sova typ nu om jag ska orka,
kändes segt ;p
hehu,
ska nog lägga in nå bilder på pix, men har typ inge att lägga in? baaad.
måste leeta, jag vill ha kommentarer (a)

nu ork jag då it skriva nå mer ;>
pussen

rubriken stulen från fribban_coolgirl_93 iaf !;)
men säg inge till henne.


Kommentarer
Postat av: Frida

jag kom på den helt jävla själv, lite beröm borde ja få (;

2009-03-18 @ 22:05:49
URL: http://racerpottan.blogg.se/
Postat av: josse

bra jobbat syrran :)

2009-03-18 @ 22:29:22
URL: http://josefinlundkvist.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0