The more I see the less I know.

godmorgon folket ! :)
jag har haft två helt jävla mysko drömmar inatt ;o
iförsig så en var lite väntad, för jag drömmer väldigt ofta om den personen.
iaf så var den andra mysko, de slutade med att jag var en kotte?
knepigt.
iaf så blire väl stallet när jag har käkat frukost, inte lika bra väder
idag som iförrgår osv. men de går nog bra ändå ;>
sen så har jag inte bestämt mig än vad jag ska hitta på ikv..
antingen blire att se fotboll inne istan, eller så far jag till lule och är
med folk där, jag vet inte riktigt än .. knepig situation.
sen har jag ett tredje alternativ, och de är svensbyn :)))))
ja får se vad de bjuder på, lule kändes fan jobbigt att fara till xD
haha.
jag får helt enkelt se de senare.
nu kurrar magen,

pusss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0