Think of all the things we could do.

godmorgon.. nästan.
jag är då nästan nyvaken, fastän jag inte riktigt är de, så känns de som de iaf ;>
är sjuuukt jävla trött.. haha ;)
glömde bort att skriva att jag fick presenter igår :D
av både sofia och daff, sandy, ludde och ja, jag vet inte vilka som var med? ;p
TACK :D<3
bilder nedan.
dagen har varit väldigt tröttsam ;p
haha, kulkul.
hästen gick iaf ändå bra, men han får nå cp när hästar springer förbi han,
jag red förbi planen och där hoppade dom, och han vart tamefan helt jävla galen,
började hoppa ner i diket, drog världens bocksträcka, blåste upp sig och levde allmänt jävel,
hur frisk är du?
korkade djur ;b
som sagt så händer det nog inte så mkt ikv, kanske sätter mig och ser melodifestivalen
med mammsen ådom, får väl se.
annars hoppas jag att det kommer bli en tiidig kväll, de skulle vara skönt :)
imorgon vet jag då inte om jag ska vara med soofia kanske? :)
hon har förövrigt mina skor ;) haha.
så egentligen hoppas jag verkligen att jag ska vara med henne (a)
tihi.
p u s s s

mina presenter från sofia! :)            min present från daff och dom ;) hah.

soofia och jag :D                              


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0