Times i sit and wonder, is this life really for me.

heej :)
gårdagen blev då väääldigt lyckad :)
var roligt att ha familjen samlad på ett och samma ställe ! ;>
iaf så blev de ju då en mobil, pengar, klocka, presentkort osvosvosv :)
mkt mkt glad, och mkt mkt nöjd ;> då kan de väl inte bli så mkt bättre?
var ingenting i stallet igår, glenn mocka på dagen, och sen på kvällen
så red jossan busen, taacktaack :)
då blire kul att rida senare idag, då kommer han vara jätte fin ;p
hähä,
och nu äre bara 364 dagar kvar tills nästa födelsedag ;)
men jag orkar inte börja räkna ner nu (a)
hah.
nu måste jag iaf gå och leta mina mjukisbyxor, jag har ingen aning
om vars jag har lagt dom ;P
ha en bra dag.
pusss/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0