Vad e det jag vill ha e det frågan eller svaret.

godkväll,
ja, nu är hålet gjort iaf :)
gick ändå rätt bra (A) haha.
började med att när vi kom dit så pratade hon en massa om skötlse osv,
sen började hon mäta vars hålet skulle sitta, och sen började och klämma
fast en massa grejjor i min stackars navel, ja, och sen frågar hon om jag var redo,
för de var hon ;p och ja, vad hade jag för val?
då då sticker hon igenom, och aj va de kändes :p haha !
plus att hon nöp till mig med den dära grejjen där nålen sitter, och de var egentligen
de som gjorde mest ont..
sen började hon plocka bort alla grejjor igen, och då känner jag hur yr jag blir, och jag
sa också tydligen, nu svimmar jag..
och vipps så var jag borta ;) jag drömde om att vi var med husvagnen, åktandes på en väg,
tills jag hör mamma prata med mig, och sen hon som gjorde hålet.
och då vakna jag, och helt seriöst, jag visste inte vars jag var, vad jag höll på med, vad jag hette,
om jag ens levde ..
så tillslut var jag tvungen fråga, och då berättade hon, och hon frågade om jag kom ihåg
nå från förut, men de gjorde jag defenitivt inte.. som sagt så visste jag inte vad jag gjorde där..
iaf så piggna jag till lite grann och hon började pyssla uti hålet igen, och då känner jag
hur mina ben och armar domnar bort och hur jag blir yr och får hon i huvudet, och vill spy,
så då börjar jag ojas över de, och jag får vatten både att dricka och i pannan, men de var
helvetes jobbigt, och de försvann fan inte snabbt,
så dom lyfte upp mina ben och började prata om annat med mig så jag skulle tänka på annat
än smärtan i magen, så då efter ett tag gick de om, men jag mådde fortfarande illa,
men jag kunde prata osv..
sen så blev de bara bättre och bättre och jag fick en klubba :D
tihi.
sen började vi bege oss hemmåt, och då kände jag inte av någonting :)) ...

puss..

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0