We can dance the night away.

godmorgon, blev en sen kväll igår,
låg och smsa med sofia om allt, men jag somna där runt 3 :s
fan va dåligt samvete jag fick imorse när jag läste klar smset :(
sry.
sen har jag legat i sängen och funderat ut när jag skulle stiga upp,
och de gjorde jag nu då ;p
sen så när jag kom ner var mamma typ rasande över en grej i stallet,
har bara en sak att säga och de är ; du har gått för långt!.. förlängesen.

nu ska jag iaf till stallet snart och mocka osv, sen hem och vidare till
sofia tror jag :) sen får jag sen när jag kommer hem om jag rider då,
eller om han får vila idag ;p
de återstår att se :)
 så nu ska jag nog iväg, så allt hinns med :)

puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0