When you try your best but you don't succeed.

hellu,
kom nästan nyss hem från en promenad med grannarnas hund Tanja,
var typ über härligt väder ute så :)
och jag är helt galet kär i den dära hunden, så de kan inte bli så mkt bättre? ;>

njae. eller jo, men njae.


de gick riktigt bra i stallet, eller med ridningen, red ju somsagt för jossan,

och han skötte sig riktigt bra :)

alltid lika kul att rida då ;p

sen när jag kom hem så hoppa jag i duschen på en gång, sen så somna

jag på soffan, så nu kommer jag förmodligen inte somna ikv -.-

men de må då vara.

sen så vare middag, och annars har jag suttit här och strykigt under lite so,

kollat på kläder, och ansökt om sommarjobb, nästan ;> hähä.

och nu snart så ska jag gå upp och fixa ;>

sen sova, sjukt skönt ;p


du vet vad jag vill*

pusss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0