you never know how much trouble a heart can take.

go´morron,
eller ändå inte, jag har varit upp sen kvart över nio, stolt brud ! ;>
nu är jag iaf klar fixad, och ska väl såsmåningom bege mig in till stan,
där jag sak träffa min syster, och sen vidare till kyrkan och begravningen..
usch.
vrf sminkar man sig ens, man ser ju ändå bara ut som ett emo efteråt, med
mascara överallt.
men jag har iaf med mig resuser (?) stavningen.
så äre iaf..
jag får se om de blir nå sofia, hon har fotbollsläger grejs hela veckan osvosv.
så vi får se :)

nu ska jag gå och fixa de sista,
ha en bra dag..
pusss /j.

Och FRiDA, du vet att jag vill stava me Q, men eftersom jag inte gör de nu,
så är K de enda rätta ;))))

Kommentarer
Postat av: Storasyster

haha, bara så du vet så är du förmodligen folkbokförd som Julia LundQUist .. inget K där inte :)

2009-03-03 @ 19:39:20
URL: http://josefinlundkvist.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHAHAAHAHAH, ÄGD JULIA ;)

2009-03-03 @ 22:02:33
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0