You turn my world to such a better place.

hallllå :)
dagen var kanon, riktigt kul att vara på tävlingar igen :)
Harry skötte sig riktigt bra, och det gjorde jossan också ! ;)
I Lb:1 så red dom sig till en delad fjärdeplats med lisa och toppan :)
kulkul.
sen kom La:1, och där red hon så kom blev trea,
men eftersom de bara skulle vara två placerade så for vi hem,
och när vi hade kommit en bit så ringer lisas mamma karin
och säger att hon hade saknat jossan och harry på prisutdelningen,
för då skulle de tydligen vara tre placerade, osv osv. tjorv hit och dit,
så ja hon blev placerad iaf, och de blev två rosetter på första tävlingen
för säsongen :D greeeat !
ser framemot denna helt klart.
men nu är jag typ död som jag alltid är efter sånna här dar,
har fan varit igång sen kvart i 7, till 7 då jag kom hem, de är ändå nästan 12 timmar (a)
haha.
så nu ska jag snart gå och plugga hk, sen ska jag ta mig en tiiidig kväll,
lät hur skönt som hellst :) 
 
imorgon äre ju somsagt skola, prov osv. känner inte taggen.
dock går vi bara till 20 i 3 (y) :D
efter skolan vet jag inte om jag ska in till stan med saaandy?
kanske. vi ska tydligen köpa hårfärg till han, ja fråga mig inte :)
jag får se ;>
annars blire nog stallet åallt dedära somvanligt.
och längta mkt tills min födelsedag, för imorgon äre bara två dar kvaaaar :D
hihi..

p u s s s !

jossan och harry på tävling i kalix, sommaren -08.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0