You're gonna be a shining star

hellu,
har inte blivit nå uppdaterande idag heller.
jag tror jag ska sluta klaga på frida (aaa)

dagen har smidit på,
jossan fyller 16 år från de ena till de andra :) grattis!
dagen började med matte, jobbade på i min söta bok, sen fick jag
veta att mitt matteprov ska skjutas upp, alla andra ska göra de på
torsdag, men jag behöver inte göra mitt förns på tisdag ;o
lika glad är jag för de, men jag blir fan mer särbehandlad än vad dom
som är i särgruppen blir ;p hehu.
sen hade vi so, ja vad ska jag säga? de kommer gå käpprätt åt helvete ;)
sen luuunch - plättar ;o
de är typ god mat i veckan, för föräldrarna får komma och äta osv ;p
patetiska jävlar.
sen idrott, vollyboll, de är ändå rätt kul :p
vi har vollybolltunering på måndag, så de tränas inför de ;)
sen engelska fördjupning, hände inte mkt där heller ;p
sen svenska, fick rensa mellan alla arbeten vi har skrivit från 7an,
och tro mig, de var då tamefan inte bara ett papper ;>
huh, sen slutade jag ;D
sen när jag kom hem testade jag mina kläder som har kommit från nelly,
niiice :D
vet dock inte om jag ska ha kvar bikinin, knepig situation. jag får se ;p
sen for jag till stallet och gjorde allt där, och sen när jag hade gjort klart honom,
så föll han ihop på golvet, alla benen vek sig sa maria, själv var jag i sadelkamaren,
och hörde bara hur alla började ropa och klappa i stallet, men han kunde inte ställa
sig upp, så jag sprang dit och knäppte lös honom från kjedjorna i väggen, och spände
sen upp sadelgjorden på honom, och då kunde han ställa sig upp, men han var alldeles
skakig..
så vi gick ut på stallplanen ett tag och med tiden blev han piggare..
ringde destriktsveterinärerna också, dom kunde inte riktigt säga vad de var som hände,
men att vi skulle höra av oss om de blev bättre osv ;>
och de var de, när vi for och natta honom på kvällen vare bra, och sen kollade jossan och jenny
innan dom for från stallet, och allt verkar som vanligt ! men fyyyfan va rädd jag blev.. :(
senare på kvällen kom sandy, daff, ludde och öhman, i slutet lekte daff och anton scharader,
de var ändå kul, mååånga skratt ;)
haha.
nu ska jag däremot ta och ladda hem filmer, man får ju inte ladda hem efter 12 i natt :(((((((((((((
så filmtips TACK !!!!!

pusss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0