allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om

halllå! :)
stallet är nu klart, förutom nattningen !
men den kanske jag lämnar över till mamma min ! :)
hoho.
allt gick då finemang, så jag har inte så mkt att klaga på!
nu alldeles strax ska jag däremot ställa mig i duschen,
skönt skönt.
sen ikväll måste jag nog börja kolla på alla böcker jag tog
hem från skolan idag, mindre kul.
men sista biten av nian nu, bara att ligga i ;>
men dock har jag lånat ett spel av sofiaw, Zoo tycoon 
yeeey, sjukt kul :D 
så jag har egentligen lust att spela det ikv,
men jag får se, läxorna borda jag göra...
nåja, först ska jag iaf duscha.
puss

Kommentarer
Postat av: Storasyster JO

hahahah, det spelet hade vi ju när jag var liten : )

2009-05-04 @ 21:34:21
URL: http://josefinlundkvist.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0