And I don't think I'm that strong, to say goodbye.

Hallå!
säger bara att tappa inte hakan nu...
men jag har fan varit ute och sprungit! :O
tror fan knappt på mig själv när jag säger de, hoho.
men det har jag iaf gjort, och jag kommer förmodligen ha världens
träningsverk imorgon, och jag har kommit fram till att jag har fan USEL kondition,
jag har vetat att jag har haft dålig, men den är ju tamefan värdelös! haha.
nåja, sen när jag väl hade tagit mig hem så for jag iväg och solade på samma gång,
och jag fick färg, WiiiiiE ! ;)
haha.
och nu kom jag iaf nyss ut från en extremt skön dusch, sjukt vad skönt det var! _*
ljuvligt.
och jag har kommit fram till att min so inte kommer vara klar till imorgon, så jag måste
nog fjäska sönder lite för bea (a) typiskt..
kanske borda sätta mig och skriva lite nu.. vet bara fan inte vad jag ska skriva! fan.
ajja,
puss!




/j.

Kommentarer
Postat av: s'

du, springa? ;O;O;O;O Duktigt Julia duktigt! :D

2009-05-26 @ 23:46:03

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0