att komma över människor man en gång älskat, måste vara en enorm frihet.

Hejhallå! :)
kom hem från luleå för ett tag sen!

vart en mycket trevlig kväll m. roligt sällskap.

dessvärre vare ingen större crusing i luleå,

utan vi körde mest omkring och hade oss!

träffade L också, bara de var ju mkt trevligt ;))
sen träffa jag även Dennis också, mycket roligt det också,
sen har jag och fia svammlat på gå sjukt mkt i bilen,
så jag tror att endel är trötta på att höra våran röst (a)
åsså tog jag hennes mobil, och så börja hon jaga mig,
och jag sprang sjukt jävla långt :O att jag ens orka.
iaf när jag väl hade gett upp med springandet så kände jag
hur ont jag hade i fötterna ....
att springa på asfalt med tygskor, det är helt enkelt inge skönt alltså :p
och nu sitter jag och egentligen bara väntar på att en viss person ska logga in,
hoho :)
sen ska jag gå och sova.
PRK imorgon också, känner verkligen inte taggen ...
men ja, vi får se.
pusss !



harry själv! :)

fiiiiiiia:D <3



/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0