bara tanken på dig, gör mig varm i hela kroppen.

godkväll!
kvällen har varit lugn, och då menar jag verkligen lugn.
har verkligen inte gjort mycket, duschat.
sen suttit framför datorn och halvsovit i en stol på altanen,
och nu först började jag plugga på engelskan.
lyckat julia.
hittade mina jeans som jag ville ha imorgon, fulla med yougarth (staavning?)
så de var bara att slänga dom i tvättmaskinen, och förhoppningsvis är dom
torra imorgon ;> annars går jag i taket.
blir iaf stan imorgon med bussen som går 13,11
tsm med frida, och förhoppningsvissofiaw! :)
nu ska jag bara försöka lära mig dom dära 12 glosorna,
sen lägga mig i sängen!
har sovmorgon imorgon ;)
men dessvärre måste jag till stallet klockan 8 hur som hellst ;P
mört.
nåja,
livet är hårt.
puss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0