bäst att skita i allt, och börja om igen.

hej !
ja, jag har inte hunnit skriva nå ikv !
efter jag hade kommit från stallet tog det
inte många minuter innan daff, sandy, felice och sofia kom ! :)
så vi var bara hos mig ett tag innan vi for till helgenäs och grillade !
och där såg jag jordens läskigaste gubbe, jag svär! det var ett SPÖKE :O
jag har aldrig sett nå så läskigt, och alla andra som var där kan hålla
med mig. de var en gubbe med långt vitt hår, och lika lång skägg, med en vit
hund, och alldeles blek i ansiktet, och världens tomaste blick, som gick in
i en sån hära kyrkstuga.. dom har inte ens fönster???
och alla började ropa och skrika att det var tomten !
åsså tittade vi till huset igen, och högs upp på huset i ena hörnet finns det
ett litet rektangulärt fönster, och där sitter han och hunden och stirrar ner på oss !
USCH !! de var helt seriöst jävulskt läskigt...
annars har kvällen smidigt på vi har varit ganska många, ska kolla om jag kommer ihåg alla;
jag, daff, sandy, sofia, felice, marcus, linus, marcus, dennis, sebbe, lunka!
plus att jag träffa fia och dom ett tag också :)
åsså kom "trim-gänget" eller vad dom då kallade dom ett tag ! :)
och efter att vi hade varit hos sebbe ett tag så kom vi på att vi skulle fara till fjörn, så då skulle
jorr skjutsa mig dit på hans moped ! och jag lovar en gång till, att jag aldrig i hela mitt liv har
åkt så snabbt på en moped ;o sjuuukt. han visste inte ens hur snabbt de gick ;o huuuuh.
och det tjittlades i rumpan av allt, och ja nöp jorr i sidan och småskrev då han växla eller vad han
då gjorde.. helt galet :P men kul vare !
åsså åkte vi förbi mamma i världens fart (a) hahah.
och om jag klagar på att jag it hade nä hjärnceller kvar igår, så kan jag lova att jag var utan nu, tror
håret flög av också! ;p och hade vi ramlat så kan jag lova att det hade varit godnatt för mig utan hjälm ;p
hohoh :)
så de var de.. sen ryktades de om att civilpolisen var i byn, så då rulla vi min moppe till sandy för att hämta
hjälmar där eftersom jag skulle skjutsa hem daff, men då skulle dom dra nagerst istället, så då kunde
jag i lugn och ro köra hem själv :p haha !
så de var min kväll, och nu sitter jag här och ska strax gå och sova tror jag ! _*
men kvällen har varit sjukt rolig, men höjdpunkten var helt klart mopedturen m. jorr ! ;p
en fartlig upplevelse de med ! ;p he-he.

puss


sebbe och daff ;p

lunka ;p

marcus och dennis, dock igår ! :p

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fuuuling!;D

2009-05-03 @ 14:47:44
Postat av: sofia

haha, den där ''tomten'' fyfan va läskigt han var! usch! ;) haha

2009-05-03 @ 22:40:43
URL: http://sofiahedluund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0