But you keepin' me warm with your heart of gold

Hej!
somnade inte föräns 2 igår typ :(
och sen försov jag mig till halv 8 imorse!
inte en bra början kan ju jag tycka.
så jag kommer inte vara rolig att ha och göra med idag skulle jag tro -.-
lätt retlig? oja!
har dessutom ändrat allt på mitt lösenord och ja på msn, och där såg jag en viss
mejladress som absolut inte tillhörde mig? och det är då inte jag som satt dit den heller.
förbannat va arg jag blir!
om du då hade haft en anledning?. helvete.
nåja, skola till halv 4, sen blire hem och göra stallet lite senare, har inga mer läxor i veckan (Y) :D
men måste väl såsmåningom börja på den nya so-uppgiften, aldrig blir man klar!
nu väntar tandbortsten,
puss.


ännu en risig dag! _*

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0