Darling you're the one and only yes I swear

hallå! :)
ja, jag blev inte där i fjörn så länge alls!
möjligtvis typ en ½ timma, sen orka jag inge mer ;p
allmänt drygt, och tråkigt ;/
så då skjutsade jontha hem mig, lika fort somvanligt,
men jag satt och skratta :d haha, sär.
det var iaf ganska mycket folk där under tiden som jag
var där, men ork it berätta.
öhman var typ fjortisfull? eller snefull, bestämm själv,
för sådär full var han då inte.. och så äre bara!
sen jag har kommit hem har jag hunnit prata med sofiaw,
hon var med mackan, men han ville, eller ska jag säga våga
prata med mig ;) hehu. hahah! :d förlåt.
sen har jag bara nött zoo!
och nu ska jag strax gå och sova, ska upp halv 8 imorgon,
MÖRT !

så jag säger godnatt jag nu!
puss


alex, sofia, mimmi och sandy! :) observera, att ingen var beredd ;)

/j.

Kommentarer
Postat av: mimmi

hahahh, ojojoj x) nej, man var verkligen inte beredd :)

2009-05-09 @ 11:15:27
Postat av: grillkväll och co

varför så negativ till grillkvällen ikväll ? =(

2009-05-09 @ 18:21:20
Postat av: sofia

haha, håller med mimmi! man var verkligen inte beredd ;)

2009-05-10 @ 00:55:09
URL: http://sofiahedluund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0