den där blicken som får mig ur balans

hej!
då var skolan klar, och vi fick sluta mycket tidigare
för att våran Hk blev inställd (Y)
kunde ju it ha blivit så mkt bättre kan ju jag tycka!
fick iaf veta vårat matte nationella idag, klarade de!
mycket skönt, visserligen så var G 21, och jag hade 23..
men huvudsaken är väl att man klarde de?
frida var jätte söt nät hon såg att hon hade klarat de, ´
hon hoppa typ runt i klassrummet ;) haha. sötnos!
sen fick vi veta vårat engelskaprov som vi gjorde i fredags
också, klarade gramatikdelen, men glosorna fick jag omprov
på, inte lika kul.. men inte så jobbigt att plugga in heller så.
sen är Kristina borta hela den hära veckan, så vi har vikarie
i både svenska och engelska fördjupning hela veckan, och
vi har hon som vi hade på engelska fördjupningen den dära
gången!! nina eller vad de nu var xD hahaha.
kul vecka de kommer bli.

ska vila ett tag nu tror jag eftersom det inte blev så mycket sömn
inatt heller...
sen ikväll blire att göra stallet, sen plugga tror jag.
puss


tråkigt på matten..

haha, kul vecka.

/j.

Kommentarer
Postat av: frifffffff

jag vart lycklig!

2009-05-11 @ 15:58:49
URL: http://racerpottan.blogg.se/
Postat av: frifffffff

jag vart lycklig!

2009-05-11 @ 15:58:58
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0