den jävligaste stunden i livet var den när du gick

hej.
tröttare än någonsin.
dagen började med no, gick bara igenom något som vi har gått igenom förut.
sen matte, muntligt nationella, gick väl, hoppas på G iaf.
glad att det blev med håkan iställer för anna iaf ;p
hehu, sen lunch, gick ner.
svenska, börjat se en tråkig film, utvandrarna eller vad den nu då hette,
dryg och texten är liten, så man ser typ åssit, jag sov iaf ist.
sen Hk, gjorde klart en HK uppsats, slarvigt och inte alls så bra, men jag orkar inte tänka
på den nå mer. så jag lämna in den nu ist.
jag blir fett mobbad på skolan för att jag bloggar också ;o
elakt, irriterande, och allmänt mört ! :p haha :)
dessutom äre ju inte bara jag :O sådeså ;)
haha.
nu borda jag egentligen plugga, men jag vet fan it om jag ork.. kankse lämnar det tills ikv ist !
en trött julia. jag borda sova tills jag ska till stallet, men hur kul vare då.
möööört.
kul liv.

hejdå.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0