Den vackraste stunden i livet var den när du kom

hej!
dagen började med no förhör, gick väl rätt bra, håkan märkte aldrig boken;)
sen så sa frida till håkan, jag tycker alla ska visa händerna, så han bara;
"ja, upp med händerna allihopa! "
moa börja asgarva och gömde händerna istället, avslöjad ;) hahah. kulkul.
men hon fick fortsätta ändå, för han såg inte vad som stod där.
idrott, fotboll engelska fördjupning, jag, frida och anton i ett grupprum (y)
mentorssamling, pratades om våran klassresa, som ev. inte blir av för att vi...
ja helt enkelt är klass 9a ! ;p
matte, håkan hade nmuntligt Np med några i ett grupprum = ingen lärare = inget jobb!
musik, där hände helt klart den roligaste händelsen på hela dagen !
vi skulle sjunga våran examens låt (günter - tuttifrutti summer love), åsså var
inte killarna tysta, så adrian gick in i mitten av deras grupp och skriker rakt ut, typ i nåns
ansikte ;  "KAN NI VARA TYSTA???????? SNÄLLLAAAAAA!"
och jag lovar, jag har aldrig haft så svårt att inte brista ut i skratt,
istället gömde jag mig i fridas luva ett tag tills han hade gått där ifrån, då jag satte
mig på en stol, och ja, där brast det helt enkelt !! (a) och det tog ett tag innan jag hade
samlat mig.. hihi.
ja, sen sluta vi iaf efter den lektionen, men jag småskrattar fortfarande om jag tänker på de,
men för dom inte vet vem adrian är, tycker nog inte de är lika kul. men ja, vi tyckte de helt klart ;)

nu däremot väntar stallet, ska göra allting klart där nu, så jag senare kan fara hem och
göra lite nytta, dvs. plugga engelska.. kul liv.
puss.


bästosar!<3

engelska fördjupning.

matte! sebbe blir intjepad ! ;p

hahah, jo de var ju lite småkul ändå! ;D

jag älskar dig också!<3 =D

/j.

Kommentarer
Postat av: patrik

vafan vad är det jag ser:O:O:O

2009-05-07 @ 21:47:59
Postat av: sofia

hahahahahaha, mackan ;)

2009-05-07 @ 22:22:19
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/
Postat av: Baksätet

hahahah så snygg ;)

2009-05-08 @ 19:30:29

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0