det är dags att lägga på men att stanna känns så rätt.

Hej.
det går inge vidare med pluggandet kan jag säga,
dock så får jag vara med sofiaw och frida i företaget! :D
mina söta små flickor ;)<3

och har jag inte sagt det förut så kan frida vara ganska så
kul ibland ;) exempel igår, så satt klassen och prata
om vilken buss rosvikarna kan ta hem på måndagar eftersom
vi har gjort om schemat osv!
och så säger frida söt som hon är ;
 - men dom kan ju ta, halv 4, halv 2, halv 3...ehh vaa? ;s
ja, ni förstår nog inte de roliga, men sättet hon sa de på
och till sig själv och minen åallt, ja, man kan inte annat än skatta xD
hahahaha.

nu ska jag däremot hitta på ett namn till vårat företag ;)
så hjärnan måste börja arbeta.
sen äta.

puss


vollybolltuneringen ! - änglar som vi är (a)

/j.

Kommentarer
Postat av: frida

<3 happi girl

2009-05-05 @ 18:21:14
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0