Det är så lätt att fantisera

godmorgon då,
det var minsann inte lätt att somna igår kväll inte,
tror sist jag kollade på klockan var den halv 3...
så de kommer nog ge resultat idag på skolan är jag rädd för ;p
men då kan jag gå och sova tidigt ikv kanske? ;D
dock brukare ju it bli så.
nåja.
idag ska jag föressten klura ut när och vilka prov vi har i veckan,
så jag kan börja planera ;p haha.
 engelska prov har vi iaf på fredag, och de måste jag verkligen plugga
till, annars kommer de gå käpprätt åt helvete, vilket det förmodligen ändå
kommer göra.
inge positivt tänkande här inte.
hoho! :)
nu måst jag iaf gå och leta kläder.. de är fan ett stort problem,
jag har fan ingentign jag vill ha längre. kasta allt, och köpa nytt, de vore grejjer ;))
I-lands problem som sofiaw sa ;D kan inte annat än att hålla med!
haha.
nae, har it tid att sitta här :>

puss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0