Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot.

hej. 
jag har nu suttit och pluggat i flera timmar känns det som,
eller jag har iaf försökt !
jag har även svammlat väldigt mycket med friiiida!
men också pratat med mr L ;) yeeah.
men jag har iaf lärt mig dryga 70 glosor, duktigt tjejj!
sen har jag bara typ 23 kvar, och 5 texter att läsa och förstå,
och även 10 sidor gramatik.
hur kul låter?
och vad är klockan?
ja, inte en sån duktigt tjej längre, nej.
dock har jag sovmorgon imorgon bitti, somvanligt,
till halv 11, så jag måste nog stiga upp vanlig tid och sätta
mig och plugga ;o inte kul.
men om jag ska klara de måst jag fan! haha.
annars har jag fixar sandy och daffs so inlämning, jag skulle skriva
ut den till dom, men de blev att jag rätta den också, hahaha :)
gulliga stavningar åallt ;)
hoho.
nu ska jag fortsätta innan jag går och sover!
puss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0