det är så lätt att stampa sönder, när man väl fått in en fot.

hallå =)
bloggen funkade inte imorse, som för många andra ;>
dagen har iaf smidit på, eller ja, egentligen hade vi kunnat få ha sovmorgon,
för håkan kom aldrig till våran lektion, han satt tydligen och rätta nationella,
och inte hade han sagt nå ;o virr panna där ;)
sen vare so-provet, gick faktiskt bra! :D och bea var snabb på att rätta,
så vi fick reda på de nästan direkt efter, VG+ till mig :D:D (y)
stolt tjej!
sen vare lunch - plättar _*
och på idrotten gick jag, frida och jossan till statoil, dom köpte mjukglass åså,
och jag höll mig, jag smakade inte ens, fan va duktig jag är (a)
sen vare engelska fördjupning, gjorde typ ingenting, halv sov åså.
sen på svenskan så fick vi veta nationella uppsattsen, och hela nationella,
blev iaf G på allt, lite smått missnöjd, vill ju gärna ha VG, men hon sa att jag inte var långt
ifrån, men jag kommer inte få de nu som slutbetyg iaf ;< buhu..
nåja, sen så innan vi fick reda på det så satt alla tysta och då säger Krisitna;
- vänta, jag måste få sätta mig ner och njuta ett tag av tysdnaden.. hör ni?
åsså chrille bara; nae, jag hör ingenting!
HAHA. det var kul ;D
lite roar små..
åsså blev jag terminens bubblare också ;) haha, fett med respekt.. not.
sen fick vi iaf sluta :) och nu sitter jag här och borda egentligen börja med so'n och engelskan..
men jag vet inte hur jag ska lägga upp dagen, jag måste fara till stallet också ju ;p svårt..
plugg, stallet, plugg kanske! får se.
nåja, puss!


godmorgon sliten tjej.

eva, simon, johan, fia och frida! :D

jag lekte med kameran _*

hj....vad ska de bli utav han ;) haha.

yeah, terminens bubblare!

/j.

Kommentarer
Postat av: Kung fu pandas-alias

Haha Frullf

2009-05-26 @ 20:32:09

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0