det kan vara svårt att bli riktigt nöjd

hallå !
skoldagen var då klar för idag, känns sjukt skönt ;>
åsså har vi bara haft två lektioner, so - redovisningar, och fått
en planering på hur resten av terminen kommer se ut, en hel
jävla hög med inlämningar och prov ska jag säga ;o
sen så skulle jag och frida redovisa, men hon var "sjuk",
så jag vet inte hure blir med den, bea sa att det inte finns nå mer
tid för redovsiningar ;) hohoh. otur?.
sen vare svenska, fortsatte med filmen. tråkig som vanligt.

sen väntade jag och sofiaw till halv 12, för att enbart vara med på
prisutdelningen och ta emot priset! och gissa vad, jo vi vann ;)) yeeeah!
och dom sa att det var lätt att välja ut vem som skulle ha första priset ;)
haha, så stolta som vi var så skrev vi bara en slarvig utvärdering, sen
for båda iväg :)
och nu väntar jag bara på min mamma som käkar för tillfället, sen ska
vi båda till stallet och göra allt klart där, sen vidare in till stan och fixa lite
med kort osv.
sen resten av kvällen kommer det bestå utav att plugga, tydligen har
vi stort no läxför hör imorgon, så de är bara att plugga på de då.. -.-
nåja.
puss

bilder som var i vårat bildspel ;)
temat var då vänskap och kultur!




















/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0