Du är fri och tar allting för givet, du kan skratta åt livet, du lever för stunden, precis som jag.

hej,
då var en tisdag klar ! en av dom jobbigaste dagarna på veckan ;)
började som sagt med matte nationella, gick rakt åt helvete. men jag hopppas verkligen på ett G.
sen hade vi en halvtimmas so, och där visade det sig att företaget
som man skulle göra, skulle ha varit inne idag, tror ni jag har börjat?
nejnej.
så de blir att plugga gärnet ikväll, om jag inte är med fia och frida? jag vet inte :) haha.
sen lunch, vilket bestod av en macka och mjölk idag.
iaf så måste jag bara säga att jag verkligen kan älska min klass, fyfan va roliga vi kan vara ibland ;)
visserligen de som hände i matsalen kanske inte är så roligt, men gissa vad..jag skratta ändå ;)
det började iaf med att linus snurrade en tallrik på fingret och pang - tallriken i golvet,
sen dirr efter så gjorde alex nå, och pang - i golvet.
sen vet jag inte men ante lyckades iaf också göra nå, pang - i golvet !
HAHA. tre tallrikar i golvet inom loppet på typ en minut? ;) hohoho.
sen vare iaf idrott - fotboll, sen engelska fördjupning, Kristina klaga på oss, ungefär;
"hur känns det för er att varje gång en lärare slutar en lektion med er med en lättnande suck?"
"vill ni bli ihågkommna som den förskräckliga 9a? som ingen ville ha att göra med?"

och blablablabla. så som hon jämt håller på ;>
sen svenska, forsatte se den tråkiga filmen, coh även där klaga hon på oss,
"ni måste lära er visa respekt, annars kommer ni aldrig klara er i framtiden.."
"jag är riktigt orolig över er."
"men nu får ni ju sluta, kan ni inte sitta tysta i iaf 7 sekunder utan att börja prata med varandra?"
"jag menar faktiskt allvar med de här"
;););)
nåja, sen var skoldagen klar, och jag sitter här nu och ska strax börja med mitt pluggande,
Busen ska få vila idag, för ja, idag har jag verkligen inte tid.

puss







/j.

Kommentarer
Postat av: besviken schäj

du skrev inte om min peter pan eller halv 2, halv 3, halv 4, eeh va? :(

2009-05-05 @ 17:27:55
URL: http://racerpottan.blogg.se/
Postat av: hihi

en glass ;)

2009-05-08 @ 20:55:52
Postat av: hihi

en glass ;)

2009-05-08 @ 20:56:37

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0