Du är gåtan som jag aldrig löser klart

hejhallå! :)
kom just hem från stan, vi alla, vilket menas med mamma och mina systrar
var på fototjänst och beställde mer bilder av dom som vi tog i julas,
lä nog visas upp när dom kommer skulle jag tro ;)
sen tog vi oss en fika och satt och svammla på,
och med mig hem fick jag mig även ett par jeans från gina! :)
träffade även fia en liten sväng :D men bara en kortis!

nu däremot ska jag fara och ta in Bus, så han slipper stå ute i de hära
vädret, sen ska jag sätta mig med no-boken.. -.-
mindre kul.

men då vet ni vars ni har mig större delen av kvällen.
puss


ett + för mina söta sockar ;)

/j.

Kommentarer
Postat av: sofia

du missa mackan .. :( blähää!

2009-05-06 @ 18:54:20
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0