Du har så lätt att stampa sönder, när Du väl fått in en fot

hej!
då var jag hemma från den stora staden !
och det har varit en riktig toppenkväll ska jag ta å medela :D
vi for inte in förns 10 typ, för jag och fia höll på att fixa en skiva vi kunde ha i bilen !
iaf, sen har vi åkt runt där och dunkat, och jag lovar de har dunkat, ibland hare slagit
lock för öronen, och hela ryggen har hoppat när man har suttit i baksätet ;)
men fett grymt iaf. tror vi hade största basen där, hörde ingen som hade högre iaf ;) yeey.
träffade trevligt folk också bla. sofia, pontus, martin och orre ! :) länge sen!
och sen så träffa jag ted också, eller vi tjoa på varandra genom bilarna, det var då fan
ännu längre sen !! kulkul :)
sen träffa vi även vickan, och hon var ju lite småkul ;) haha.
och även marcus, linus och weeman!
sen har jag och fia suttit och sjungit även fastän vi inte har kunnat överrösta musiken,
så har vi iaf försökt :D
ja, vad mer kan jag säga än att kvällen har varit greaaaat, och jag hoppas det blir fler ggr ! :)
nu är jag i stortsett död, och ska strax gå och ta bort sminket, sen hoppa i sängen, och verkligen
ta å sova ut imorgon ! behövligt.
nu äre ljust ute,
sovgott mina vänner !
puss

bilder från kvällen


jag och fia försökte få bilder på oss m. hennes kamera.. de kommer :D

MAX !!!! inge jävla big boy.

yeeeey ;)

ni anar inte hur länge jag och fia stod och skratta åt de där ;p

:D

puuuutte, fia och ja :D säkert mitt uppe i right round...ingen kommentar fia ;)

chauffören själv ! :D

/j.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan big boy!!!!!!!=)

2009-05-03 @ 03:23:43
Postat av: jennie

japp!;D!

2009-05-03 @ 03:38:41
URL: http://jjennienilsson.blogg.se/
Postat av: sofia

You spin my head right round, right round

When you go down, when you go down down.. ;)



måste göras om bästaste jullbull :)

2009-05-03 @ 11:46:50
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/
Postat av: julia

söt julia!

2009-05-04 @ 22:33:43
URL: http://juliawiksten.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0