Du kan så vackert sätta ord till alltihop när vi är två

hallå! :)
nyss utkommen från duschen, skönt vare !
och så hade jag tänkt sätta mig och spela zoo spelet
jag låna av sofiaw, åsså när jag öppnar fodralet...
så äre ingen skiva :O
jag trodde seriöst jag skulle börja gråta :(
jag som hade sett fram emot de så mkt!
så då skicka jag värsta sorgsna smset till henne,
och hon skulle kolla om hon hitta skivan hemma, och då skulle
hon ta med sig den imorgon :D
så nu sitter jag istället och pluggar engelska glosor,
hur kul tycker vi de var så -.-

så de är de jag ska fortsätta med nu.
puss


så, vilket hade ni valt? ;)



/j.

Kommentarer
Postat av: Marie

helt klart engelskan! :) utbildning är viktigt!





NOOOOT! Spelet klart! (Y)

2009-05-06 @ 12:23:01
URL: http://marieakamarre.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0