Du kan vara början på nåt nytt och nånting underbart.

hej.
nu är det egentligen hög tid för mig att sova !
men ja, är uppe i ett samtal, med en mycket intressant person ;)
så sovandet får vänta !
och ni ska ju inte tro att just när jag pratar med denna person,
så stänger datorn av sig :o jag höll på att gå i taken,
och de tog en helvetes tid innan de gick att gå in på msn igen !!
sjukt.
det ska alltid hända nå såntdära näre som mest inte får göra de ! ;p
haha.
iaf, så antar jag att det blir sängen hur som hellst såsmåningom,
jag måste trottsallt orka morgondagen ;p och gissa vad !
vi har no läx-förhör dirr på morgonen....
och tror ni jag har pluggat??
nej verkligen inte, boken ligger så fint i skåpet på skolan !
HEJJA JULIA !
nej.
fan, håkan kanske blir sur?... naaaae, inte go-håkan ;);)

nåja, tänderna är iaf borstade..
så antar att det blir sängen om ett tag;))

puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0