Everything you said, everything was so right.

godmorgon!
och då menar jag godmorgon,
vaknade halv 2, gissa inte en glad tjej!
men som tur var så var inte vädret så bra, så då gjorde
det inte lika mycket! haha.
dessvärre barkar min planering för dagen när jag vakna så sent..
kvällen är inte planerad ännu,
det var tänkt att jag och frida skulle vara med sofiaw, men nog ska ni ju tro
att hon inte ens har kommit hem -.- typiskt!
så då vet jag inte hure blir med de!
annars så kanske om jag tar mig, far till lule och är med dom som jag var med igår ;D
men jag vet inte än!
egentligen borda jag bara plugga so hela jävla dagen, men de kändes inge roligt på en
lördag? hehu.
nåja, nu ska jag däremot börja fara till stallet så jag kommer mig hem, så jag vet hur kvällen
kommer bli! :)
och nu åskar det ju förfan här också :O huh.
puss.

detta köptes igår!



börsen och väskan syns inte xD



och koftan/jackan är mycket snyggare på! :) bild kommer.

/j.

Kommentarer
Postat av: sofia w

tänkte också köpa en sån jacka/kofta;d haha

2009-05-24 @ 11:53:03
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0