Everything you'll say, will show me the way.

hejsan!
nu är jag hemkommen från skolan,
vi fick sluta en timma tidigare för vi hade ingen so, så då flytta vi upp egnelska
fördjupningen, och vipps så sluta vi halv 3 (y) så jag har ingenting att klaga på!
just nu ser vi film på nästan alla lektioner känns de som också,
och då märker man att det snart är sommarlov, lämnat in böcker har vi också
börjat göra! :) och på torsdag så ska vi städa ut skåpen (y) yeah.
just för tillfället sitter jag och försöker planera min dag lite, jag vet inte riktigt hur
jag ska styra upp den.. jag måste till min egna häst och göra allting klart där,
sen ska jag somsagt även till Jonsgården och hjälpa till där! visserligen tare inte
så länge de jag ska göra, men jag känner på mig att jag kommer få städ-mani,
brukar iaf bli så! :) om de nu it är väldigt fint där!
ska iaf bli väldigt kul att träffa alla hästarna igen, fick även rida Whizzl stop om jag
ville, men de beror på om det ens hinns me! :)
nu ska jag gå här ifrån och försöka planera, uppdateringen kommer nog inte bli
den bästa! haha .
puss !


skomätningar.

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0