Guess he wants to play, A love game

Godmorgon!
att ha sovmorgon på fredagar är verkligen otroligt skönt,
som en extra lång helg !
jag steg iaf upp halv 10, så lite sen var jag, men jag kommer nog ändå hinna.
dessvärre går jag till halv 4 idag, det är mindre kul när man tittar ut och ser solen
skina, skulle hellre ligga här hemma och försöka få färg! :)
blir nog stallet efter skolan ganska snabbt, sen skulle jag hjälpa nicklas på jonsgården
ikväll, men han har inte hört av sig vilket han skulle göra igår, så jag börjar faktiskt helt
ärligt bli lite irriterad, det är bra om man får veta vad och när man ska göra allt! haha.
nåja, nu väntar tandborsten, sen börja fara !
ha en bra dag allihopa!
puss.




/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0