Hey there sugar baby

hej!
blev ingen tidig kväll igår, var alldeles för många roliga människor inne
på msn ;))
så, men det var ändå inte jobbigt att stiga upp imorse, konstigt ändå.
höhö!
nåja, skola idag, men ändå den kortaste dagen (y)
dock sviker min rygg mig, hade ont hela gårkvällen, men trodde de skulle
bli bättre när jag sov, fanheller, blev typ sämre ;< möh.
solen skiner iaf, fan va fint asså.
och jag känner mig på såntdära jävligt humör (6)
får se vilken stackare som blir drabbad idag (a)
efter skolan nån gång blire iaf stallet, ska longera busen med jossan,
och kolla om han travar rent åallt sånt dära.
sen blire hem och jävlat bara plugga!
fast jag måste nog läsa samhällsen.. och sen göra religionen på tisdagen eller nå..
måst planera ihop de där!
jävla bea som sätter två olika avsnitt på samma gång ;o haha :)
ajja, ska börja borsta tänderna nu åså,
ha en bra dag!
puss



/j.


Kommentarer
Postat av: storasyster jo

jackan är ju kanoners!! :) BRA KÖP!

2009-05-25 @ 16:56:32

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0