Hur svart det hela verkar blir det ändå gryning efter natt

Hej :)
nästan nyss hemkommen från luleå!
eller ungefär för en kvart sen eller ngt sånt.
kvällen har varit sjukt lyckad, rolig och sjukt mysig!
så jag kan inte annat än att lägga mig i sängen med ett leende.
just nu sitter jag iaf och äter lite, eftersom min mage
bokstavligen skrek efter mat, och sen blire sängen dirr!
ska bli så otroligt skönt alltså! :)
jag vet att jag lovade att jag skulle ringa frida, men jag troru sover nu,
så du får berätta allting på skolan ! :D
en torsdag väntar imorgon...
veckans jobbigaste dag, helt klart!
inte kul.
+ att jag måste plugga.
dagen kommer suuuga fett hårt.
nåja, nu ska jag käka klart och vara lite social på msn!
pusss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0