I am smiling I think of you.

godmorgon !
för en gång skull är jag klar tidigt ;o
hakan i golvet.
hehu.
solen skiner, bara de gör ju de hela mkt roligare !
skola idag då som vanligt, no förhör nu på morgonen tror jag..
återstår att se hure går.
nåja, direkt efter skolan blire nog att fara till stallet, måste
rida åde idag, sen hem jävlat direkt och sätta mig och
plugga engelska... fan va less.
men skönt då provet är över !
nae, nu fan måste jag gå och packa gympa kläder..
jag var visst inte alls klar ;b hoho.
om jag ork vara med på den.. jobbigt och tråkigt -.-
ska ta mig en funderare.

ha en bra dag små männiksor,
puss.




/j.

Kommentarer
Postat av: sofia

söööt jullbull ;)

2009-05-07 @ 15:43:57
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/
Postat av: Baksätet

SNYGG!!

2009-05-08 @ 19:34:17

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0