Minä rakastan sinua.

Till Sofia Wiklund & Frida Lundqvist.

om ni bara visste hur mycket ni betydde för mig!
ni är två helt underbara människor,
som verkligen finns där, och bryr sig om en.
två äkta vänner,
som jag är så otroligt glad att jag har lärt känna så bra!
vi har kännt varandra länge, men inte så här bra.
vi står varandra så nära nu.
Jag vet att jag inte beter mig så bra alltid,
men jag vet att ni förstår varför.
och jag kan inte beskriva med ord hur glad
jag är att ni är ni, och ingen annan!

och vad som än händer,
så vill jag inte tappa den vänskapen vi har nu!
för det är den bästa jag har haft på länge.
- jag älskar er!<3


Kommentarer
Postat av: sofia

jag älskar dig! <3 ;)

2009-05-20 @ 15:34:24
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/
Postat av: frifffffff

kan jag säga något annat än att jag älskar dig ooooootroligt mycket? <3

2009-05-20 @ 15:42:14
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0