I just wanna show you

Hej!
Då var jag nyduschad, och hemma från stallet, för typ en timma sen! ;>
blev mycket stressigt där ett tag, men jag hann klart allting och jossan kom
tillochmed lite tidigare ! :)
iaf så kommer jag ha världens träningsverk imorgon, både från springningen idag på skolan,
och sen så tog jag bort båda busens bakskor mina ben typ skakade ;p haha.
jag är inte van längre..
och när jag är på sista skon, och ska ta bort sista sömmen, så slår jag mig naturligtvis på tummen
med hammarjäveln, och de börja bara rinna blod, från en liten tumme?...
ont så innåthelvete gjorde de iaf .
haha.
nåja, nu hade jag däremot tänkt vara duktig och leta lite fakta om budishmen..
inge vidare kul. men då äre gjort iaf! :)

puss.



/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0