I know that there's a chance, and we can make it!

halllå!
nu håller jag snart på att ge upp med so'n, då har jag suttit och kämpat
med att leta information på internet om alla möjliga konstiga namna,
Mahayan, hinayana - de säger sig själv liiiixom!
så iaf så sitter jag och kämpar när frida säger att allting står klart och tydligt
i boken :O jag trodde fan jag skulle börja gråta ..HAHA.
så nu har jag suttit och skrivit om 3 av 6 grejer, det är alltså inte helt okej..
så egentligen borda jag fortsätta, men jag funderar om jag ska ta de imorgon,
hade tänkt ha plattat hår imorgon, och då måst jag börja platta de snart ;p
hähä.
det återstår att se helt klart! :)
nu ska jag ta mig en funderare på hur jag ska ha håret, och sen börja dra mig!
puss snyggigar! ;)

känner mig helt glad, det var underbart att få se dina ord, och höra dig prata igen,
som att jag har saknat det under den hära korta tiden!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0