I know that you'll be there when I will say goodbye.

godkväll,
egentligen hög tid att sova för mig, men jag är inte trött!
men jag måst nog ändå börja gå snart, annars kommer jag förmodligen vara lika
trött imorgon som jag var idag ;>
och jag är dessutom klar med so'n, HEJJA JULiA!
så då vare ur världen iaf för ett tag, för vi har redan fått en annan so-uppgift som ska
vara inne senast på onsdag, de är ju såhär jätte kul.
möh. livet suger för tillfället
och jag är extremt less på allt och alla!
tur att jag har mina lulevänner som verkligen kan muntra upp en, helt galet! :)
puss på er!
sen vare nån jävel som alldeles nyss loggade in på min msn, och bytte lösenord typ,
alltså hackade den, men snabb som jag är så kom jag iaf in och nu ska jag ändra en massa
grejjer!
fett jobbigt, men fett med värt!
och det värsta av allt är att jag nog vet vem de var, och vafan snälla?
nåja, nu ska jag vara social med frida ett tag på msn!
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0