I know that you'll never be the same again

Hejhallå!
skolan gick rätt bra idag ändå, och jag är inte på så dåligt humör ännu iaf,
och ändå inte sådär jävulskt trött (y) men fint.
finns inge annat roligt att berätta om dagen än att jag har träffat Gert Fylking!!!!
alla på hela skolan trodde att dom skulle komma uti vägen vid våran skola,
men dom skulle tydligen komma till statoil och OK, så jag, anton och dennis
tog dennis epa och for till statoil, för jag skulle tamefan ha bilder på dom ;)
men Gert hade tydligen fortsatt gå, dom var stressade eller nå sånt,
så då for vi runt och jaga honom! men tillslut hittade vi honom, stå och pissa bakom
en busshållsplats? -.- hahahA.
iaf så fick jag mig en bild på mig och han, och en när jag KRAMAR han :D YEEAH.
fett grymt!
sen så svammla vi runt med hans epa ett litet tag, och när jag kom tillbaka till skolan
mötte jag en arg frida :( hon ville också krama han..
det är typ de enda roliga som har hänt på hela dagen! ;> iaf som är värt att berätta om.
bilder i massor finns det!
kvällen kommer bestå av stallet och sen försöka plugga lite, beror på om jag orkar,
annars blire nog bara att ta de lugnt och mysa fett hårt! :)
puss!


JAG OCH GERT! _*


anton och dennis! :D

gert och robert på e4 ;)

där nånstans är robert m. hela patrasket.

anton peppra med bilder på dennis! ;>

emo cutt gänget, puuusss!

detta var också lite kul på skolan, Håkan visade upp ett diagram om
mobbning i åk. 9 på olika skolor i piteå! och som ni ser till höger så
är våran stapel lite högre än alla andra (a)
till vänster är det "blivit mobbad" - till höger "har mobbat".
haha, småskratt retande.

/j.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var också där!(på ok altså).

it såg jag dig.



kram pappa.

2009-05-28 @ 23:51:55

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0